Thursday, April 16, 2015

I'm Back........again?

Assalamualaikum wbt and a very good day to all of u peoples...

Hampa suma apa habaaaaqqqqqqqqqqqqqq?Cewah....dah macam buat konsert rock kat expo Aloq Staq plak aih. Heh..heh...zaman-zaman sekolah dulu kami curi-curi keluaq p Aloq Staq p tengok konsert rock kapak kat expo. Depa main lagu apa pon kami semua pakat dok menari mcm org gila. Hat best nya tempat tu jadik lapang sikit la pasai org suma dok ketepi takut kami terlanggaq depa. Kami buat bulat paih tu bantai menari...haha...macam-macam stail ada. Ada hat menari macam cina naga, ada hat macam hindu, hat buat menari red indian pon ada...hahaha...macam-macam.

Hmm....lama jugak aku stop menaip no. Bukan apa, masa tu ofis hat kami tumpang tu dah x brapa syoq dah. Depa kat sana suma dok usyar kami semacam ja. Aku jadik boring gila dok sana tu. Paih tu...kami kena pindah p Precint 3 pulak. Ingatkan floor kami dah siap...rupanya kena tumpang ofis org plak. Hmm....sama jugak la keadaannya. We are not welcomed there.....pegawai-pegawai hat ada kat situ ada yg ok ada yg x ok ada yg x tunjuk respon langsung...huhu...sabaq ja la. Tapi, hat paling aku menyampah skali big boss kat floor tu la. Ada ka dia sound kawan aku, si Zana tu. Macam ni...kawan aku si Zana tu ada la tulih nama kat white board yg ada kat partition tu. Hmm.....silap...rasanya aku yg tulih nama kat situ. Ya la, takut ada yg tersalah duduk...jadik aku tulis la nama. Big boss tu boleh sound Zana..."kenapa kamu tulis nama kat white board ni? Ni k#%$*& punyalah...kenapa conteng?". Mak ai....menyirap air sirap la darah aku. Kepala hotak dia nak claim jabatan dia punya. X tengok ka sticker tu kan ada lambang Persekutuan tu....ni harta Ahmad Albab yang punya la....hahaha...bodoh punya jun!

Macam tu la kami duduk kat floor tu....ada la dua bulan kot. And ...sekarang kami dah pindah masuk floor kami sendiri...our own room...walaupun berkongsi. Heh...heh...roommate aku...En F******, org Mersing tapi skrg dah P.R. Melaka. Dia ni is a marvellous guy....hebat orangnya. He knows so much pasal perjalanan perakaunan Kerajaan ni. And lastly dia kena kidnapped masuk Unit Kecil Pelarasan Akaun....huh ni suma Kak Leha punya pasal la ni. Apa pon...aku rasa lega sikit la bila dah masuk bilik sendiri ni. More over, netbook aku ni pon dah ok balik. Ni...aku taip ni guna netbook aku la. Hampa jangan dok ingat aku taip ni guna komputer ofis no.....heh heh....

Rasa macam banyak aku nak cerita  tapi banyak yang x brapa syoq la kalu nak crita. Xpa lah....len kali kita crita lah.....heh heh

Asta la vista bebeh....i'll be back!!!

No comments: